Home / ריהוט / מה ההבדל בין רהיטים מאיטליה לרהיטים מסין?

מה ההבדל בין רהיטים מאיטליה לרהיטים מסין?

בשנים האחרונות איטליה וסין נאבקות ביניהן על תואר יצרנית הרהיטים הגדולה בעולם. לסין כמובן יש את היתרון בכמות הרהיטים אשר היא מייצרת ברחבי העולם אך בעניין האיכות אין עוררין על כך שאיטליה ממשיכה להוביל והפער רק הולך וגדל. אך האם עדיין משתלם לייבא רהיטים מאיטליה במחירים גבוהים או להחליף את הריהוט הסיני ולהתחדש מדי כמה שנים?

בעידן הנוכחי, ניתן לומר שעוד אפשר לבחור באופציה השנייה אך קיימת בעיה נוספת, העיצוב של הריהוט הסיני עדיין לוקה מאוד בחסר. קיימת חוסר שביעות רצון בעיני הרבה לקוחות אשר מייחסים מוצר סיני למוצר זול ולא משתלם. אותו קהל מייחס את סין לאיכות מוצרים שבה אתה קונה בזול אך משלם ביוקר.

לעומת זאת, רהיטים מאיטליה כמעט אף פעם לא מזלזלים, איכות הרהיטים מתחילה מהבסיס, לטענתם. קו העיצוב נוצר עוד מרגע גיזום העץ או סיתות האבן. כל פרט ברהיטים נבחר בדיוק מירבי, תוך מחשבה עמוקה ומקיפה על אופי הרהיט ואופן השימוש שלו.

רהיטים מאיטליה של העולם המודרני מתרכזים במינימליזם יחד עם שימושיות רבה. כיום, הדירות הופכות להיות קטנות יותר ולכן יש להתחשב ברהיטים אשר מביאים תועלת לדיירי הבית יחד עם נוחות ומקום פנוי. הרהיטים אשר מגיעים מסין לא יתנו חשיבות כה רבה לאופן בו איטלקים מתייחסים לרהיט והאיכות הזו מתבטאת בעיקר בדברים הקטנים שהופכים לדברים מרכזיים במשך הזמן.

ריהוט איטלקי גם דורש תחזוקה גבוהה יותר שכן הוא עשוי מחומרים טבעיים, יוקרתיים ואיכותיים יותר אשר איכותם נשמרת רק עם שימור ותחזוקה עקבית. רהיטים איטלקיים מתאפיינים גם בדרך בה הם מושכים את העין אך לא משתלטים על המראה של הבית. 

רהיטים מאיטליה מאופיינים בשימוש נרחב בעץ מלא, עץ מלא הוא עץ אשר לא עבר דחיסה של מספר בלוקים של עץ לכדי בלוק אחד עבה. ריהוט איטלקי יוקרתי הוא ריהוט אשר מתאפיין גם בעיצוב קלאסי מעורב עם חדשנות ונוחות חסרת פשרות. 

רהיטים מאיטליה יהיו לרוב גם בעלי צורה מעט עגלגלה יותר ופחות חדה אשר מאפיינת דווקא את הרהיטים השוודים. כאשר בוחרים לבנות בית בסגנון איטלקי מודרני, כדאי לקחת בחשבון כי רהיטים שהם לא מאיטליה יכולים בקלות להחריב סגנון שלם. 

חוסר האיזון נוצר עקב צורה מאוד מאופיינת לרהיט האיטלקי שקשה להתעלם ממנה. זהו סמל ההיכר של רהיטים מאיטליה וזאת הסיבה מדוע מעצבי על מכל העולם בוחרים לעצב את הבית בסגנון הזה כבר עשרות שנים. 

לסיכום, כאשר בוחרים לרכוש רהיטים מאיטליה כדאי מאוד שכל הבית יהיה מעוצב בסגנון הזה. לכן, כדאי להתייעץ עם יועצים בריהוט איטלקי אשר מגיעים עם בעלי הדירה עד לאיטליה כדי לחדש את הבית מתחילתו ועד סופו עם ריהוט איטלקי יוקרתי.

About admin

Check Also

חשיבותם של שולחנות וכסאות לבתי קפה

כיום יש חשיבות גדולה לעיצוב של בתי עסק כמו מסעדות ובתי קפה ואנשים בוחרים להגיע לבית קפה מסויים לא רק בגלל איכות האוכל בו, השירות או המיקום שלו אלא גם בגלל האווירה בו אשר מושפעת בין היתר מהעיצוב שלו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *