Home / רפואה אלטרנטיבית / דרכים בהם ניתן להתמודד עם פחדים וטראומות בעזרת טיפול אנרגטי רגשי

דרכים בהם ניתן להתמודד עם פחדים וטראומות בעזרת טיפול אנרגטי רגשי

טיפול אנרגטי רגשי הוא טיפול אשר נעשה על ידי מטופל מסומך אשר עבר הכשרה בתחום של טיפולים אנרגטיים וטיפולים רגשיים. בנוסף, כדאי למטפל להיות בעל הסמכה כלשהי של עבודה טיפולית. רבים מן המטפלים הם בעלי תואר ראשון או שני בעבודה סוציאלית ובעלי הכשרה מקצועית בתחום של פסיכותרפיה, פסיכולוגיה ומדעי הקוגניציה. 

מטרת הטיפול היא להגיע אל החששות והפחדים אשר גורמים לחוסר איזון אנרגטי בגופנו וכך בעצם המטופלים מתמודדים עם הקשיים הללו בעזרת במטפל אשר מכווין את הטיפול לנקודת היעד בצורה עדינה וללא צורך בהתערבות גופנית. 

טיפול אנרגטי רגשי נעשה באמצעות שיחה בין המטפל למטופל והיא נעשית תוך הדרכה אסוציאטיבית או הדרכה מובנית של של המטפל. חשיבות הטיפול היא רבה מאוד שכן המטפל יכול להגיע אל אזורים במוח אשר לעתים מודחקים עקב הרצון הפנימי של האדם להמשיך בשגרת החיים אך כאשר קיים חוסר איזון חריף, האדם מתקשה יותר להגיע אל המטרות שלו בעקבות האירועים החוסמים את הדרך להגשמה העצמית שלו.

בעזרת טיפול אנרגטי רגשי ניתן להותיר את המחסומים הרגשיים הללו ולמצוא את הנקודה המפרה את האיזון הזה. תוך כדי שיחה, המטפל מסנן את שאר הדברים שהמטופל אומר כדי לראות האם יש איזשהו רמז בשיחה לדבר גדול יותר אשר מציק לו. 

בעת טיפול אנרגטי רגשי יכול המטופל לחוש כאבים חדים יותר או מוזרה באצבעות כתוצאה מזרימת האנרגיה בעת הטיפול. לעתים לאחר הטיפול יכול המטופל להרגיש עייפות כבדה מעומס הטיפול אך עייפות זו תחלוף כנראה לאחר כמה ימים. 

דיווחים על שיפור בכאב ושיפור בתחושות הפנימיות דווחו פעמים רבות על ידי מטופלים ברחבי העולם בעקבות סגנון טיפול אנרגטי רגשי. 

אל הקליניקה של מטפלים רגשיים מגיעים לרוב אנשים אשר גם סובלים מחוסר שקט פנימי או מתחושה של חוסר שביעות רצון מהמצב הנוכחי מכל סיבה שהיא. בנוסף, קיימים גם מטופלים אשר בוחרים להגיע אל הקליניקה מתוך רצון לשפר את היחסים עם בן משפחה כזה או אחר ואף הורים לילדים אשר לא מסתדרים עם אחד הילדים.

טיפול אנרגטי רגשי נע במחירים של בין 200-400 ש"ח לטיפול בן 50 דקות והוא נקבע לפי רמת סמכותו של המטפל. קיימים גם פסיכולוגים ופסיכיאטרים אשר מבצעים גם כן טיפולים בסגנון זה מתוך ההבנה כי החיבור בין הגוף לנפש הוא לא החיבור היחיד אצל האדם ומתקיימים גם חיבורים בין האנרגיה של הגוף לבין הנפש ועוד חיבורים נוספים שמסייעים להגיע אל המטופל בצורה נכונה יותר.

בתרבות הנוכחית, טיפול אנרגטי רגשי עדיין אינו קיבל הכרה של ממש בעולם הפסיכולוגי ונחשב לתחום חדש יחסית אם כי קיימים עדויות לטיפולים רגשיים בני מאות שנים שלא התבססו בצורה אמפירית.

About admin

Check Also

מהו טיפול ב nlp ?

כיום ישנם טיפולים רבים המיועדים לבעיות רגשיות ביניהם למשל מיינדפולנס, NLP, טיפולים באמצעות שיחות, תנועה, דרמה, טיפולים אנרגטיים, פסיכותרפיה רוחנית ושיטות שונות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *