Home / אירועים / שיוף במה ופרקטים

שיוף במה ופרקטים

שיוף במה נעשה על ידי אנשי מקצוע בהתאם למקרים שונים בהם הבמה דורשת תיקון. במה היא אמצעי הגבהה המשמש למופעים ולאירועים שונים בהם יש אומן, נאום או הצגה. הבמה מוגבהת על מנת לאפשר לקהל בעל מספר גדול של אנשים לצפות במה שמתרחש עליה. במקומות רבים כמו אולמות תיאטרון יש במות קבועות ולרוב מעצבים את הבמה בהתאם להצגה או המופע הרלוונטי. על גבי הבמה נראה לרוב תפאורות, גב במה, אלמנטים שונים ועוד, שנועדו להמחיש את ההצגה או המופע. במקומות רבים כמו אולמות אירועים או מרחבים פתוחים בהם אין במה נדרש להקים במה. חברות שונות מציעות במות להשכרה כולל התקנה שנעשית על ידי אנשי מקצוע בצורה בטיחותית ועל פי דרישות תקן שונות. את סוג הבמה לרוב תציע החברה על פי סוג האירוע, גודל הקהל ועוד. ישנם סוגים רבים של במות הנבדלים בצורה, בסוג, בגובה ובגודל.

במקרים שונים בהם הבמה כבר אינה חדשה מאוד יש צורך בתיקון של הבמה שכולל לרוב שיוף במה או ליטוש במה. חברות שונות העוסקות בתחום של במות, התקנתן ומכירה שלהן מציעות לרוב גם שירותים של תיקוני במות על ידי אפשרויות שונות.

חברות המציעות ליטוש או שיוף במה יציעו לרוב גם שירותים של תיקוני פרקטים בשיטות שונות. פרקט הוא מוצר יקר בגלל חומרי הגלם שלו ועבודת ההתקנה שלו וניתן לשמר אותו לאורך זמן על ידי טיפול ותחזוקה נכונים. ישנם תיקונים שונים לפרקטים שנעשים על ידי אנשי מקצוע ויכולים להשתלם. אם למשל יש שריטות על הפרקט, ניתן לתקן אותן בעזרת מילוי השריטות בחומר מתאים לאיטום וזה אפשרי בהתאם לעומק השריטה, כלומר שריטות צרות מדי לא יאפשרו לחומר להיתפס. אפשרות נוספת לתיקון שריטות היא באמצעות שיוף וזה מתאים לשריטות שטוחות יותר. במקרה של רטיבות למשל, ניתן להחליף חלק מלוחות הפרקט במידה והם התנפחו כתוצאה מהרטיבות.

חברות המציעות שיוף במה או תיקון פרקטים לרוב יציעו מחירים שונים עבור השירותים שלהן והמחירים תלוים בין היתר בגודל הבמה או הפרקט, בסוג העבודה, בתקלה עצמה ועוד. ניתן לקבל הצעת מחיר ממספר חברות לפני שבוחרים בחברה ספציפית על מנת להבין את טווח המחירים בשוק.

ניתן למצוא כיום חברות המציעות שיוף במה או תיקון של פרקטים באמצעות האינטרנט. חברות שונות לרוב יתחזקו אתר על מנת לפרסם את עצמן ובאתר ניתן להתרשם משירותים שונים שהחברה מציעה, להבין כיצד נערכות עבודות התיקון ולראות תמונות של עבודות שונות ופרויקטים שבוצעו על ידי החברה. בנוסף, ניתן לקרוא המלצות של לקוחות אחרים על מנת להתרשם.
חברות שונות המציעות שיוף במה או ליטוש במה ופרקטים לרוב יציעו גם שירותים שונים הקשורים בתחום כמו למשל השכרת במות לאירועים או מכירת במות והקמתן.

About admin

Check Also

סוגים שונים של שערים אוטומטיים

שערים אוטומטיים או שערים חשמליים הם שערים המופעלים באמצעות מנוע חשמלי ואינם דורשים הזזה ידנית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *