Home / אירועים / השכרת מחסומים מסוגים שונים

השכרת מחסומים מסוגים שונים

מחסומים הם אמצעים אשר משמשים כגדרות ניידות במקרים בהם נדרשים סימונים, הכוונה, תיחום וגידור של אזור. קיימים סוגים רבים של מחסומים להשכרה ולמכירה והם נבחרים בהתאם למטרת השימוש בהם.

אחד הסוגים של מחסומים למשל הוא מחסומי פלסטיק. מחסומים אלו עשויים פלסטיק צבעוני בעל גוונים בולטים לעין כמו אדום או צהוב ולרוב הם נמצאים במקומות בהם מתבצעת עבודה, למשל בכביש. מטרתם של המחסומים האלו היא למנוע מעבר של הולכי רגל במקום.

סוג נוסף של מחסומים להשכרה או למכירה הוא מחסומי מתכת לאירועים. מחסומים אלו יהיו יציבים וישמשו למגוון מטרות כמו למשל לתיחום והפרדה של שטחים בתוך האירוע, למניעת כניסה של אנשים שאינם מוזמנים, או לא רכשו כרטיס, להכוונה ועוד. מחסומים אלו יהיו מחוברים בקצוות וכך לא ניתן לעבור דרכם. כיום חברות רבות גם מציעות מיתוג של מחסומים לאירועים וכך הארגון או החברה העורכים את האירוע יכולים למתג את

עצמם. 

סוג נוסף של מחסומים להשכרה או למכירה הוא מחסומי לחץ. משובר במחסומים מאסיביים שנועדו להדוף קהל במקרים של הפגנות, אירועי ענק או מופעי אמן. לרוב לצד מחסומים כאלו תהיה גם אבטחה.

מחסומים להשכרה או מחסומים למכירה לרוב יהיו מוצעים על ידי חברות שונות שלרוב גם יציעו ציוד נוסף לאירועים כמו למשל במות, ציוד הגברה ותאורה, תפאורות ועוד. כיום ניתן לראות באירועים רבים אשר מציעים נושא או קונספט, תפאורה הממחישה את הנושא של האירוע. תפאורה כזו לרוב מוזמנת בשכירות מחברות המציעות ציוד לאירועים.

כיום ישנן חברות שמציעות את המחסומים בשכירות לזמן מוגבל או בקנייה. חברות וארגונים אשר מקיימים אירועים באופן חד פעמי או אחת לשנה לרוב יעדיפו לשכור ציוד מחברה מקצועית. כך למשל מחסומים להשכרה אינם דורשים מהלקוח לדאוג למקום אחסון עבורם, לשנע אותם, לסחוב אותם וכן לדאוג לתחזוקה שוטפת. כמו כן, חברה שבוחרת לשכור מחסומים יכולה לבחור את סוג המחסומים הרלוונטיים והמיתוג הרלוונטי בהתאם לאירוע. 

ניתן למצוא כיום מחסומים להשכרה מסוגים שונים המתאימים לאירועים מגוונים דרך חברות שונות המציעות ציוד לאירועים. לרוב חברות אלו יתחזקו אתר ובו ניתן לקרוא אודות השירותים שהן מציעות, אודות האזורים בארץ בהם הן נותנות שירות וכן להתרשם מתמונות של מחסומים להשכרה וציוד נוסף לאירועים. אם מעוניינים בתפאורה לאירועים למשל ניתן לראות באתר החברה תמונות של סטים של תפאורות שונות בהתאם לנושא האירוע. מבחינת מחירים, כל חברה מציעה לרוב מחירים שונים עבור מחסומים והמחיר משתנה ונקבע בהתאם לסוג המחסום, בהתאם לכמות המחסומים ולמיקום השינוע. ניתן לערוך השוואה בין מספר חברות שונות. חברות המציעות מחסומים צריכות להציע ציוד איכותי ומתוחזק, ולכן חשוב לבחור חברה לא רק על פי המחירים שלה, אלא על פי המקצועיות והאיכות.

About admin

Check Also

ייחודיותו של טקס בר מצווה בכותל

אנשים רבים בוחרים לקיים בר מצווה בכותל עבור בנם כיוון שהכותל הוא אחד האתרים החשובים ביותר ליהדות, והחיבור לשורשים בו חזק ומיוחד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *