Home / אירועים / ממה מורכבת תפאורה לאירועים?

ממה מורכבת תפאורה לאירועים?

תפאורה לאירועים יכול להפוך את האירוע השגרתי בעולם למופע בלתי נשכח של אורות וצבעים. תפאורה לאירועים יכולה לשדרג כל אירוע, ולכן חשוב לדעת לעשות בה שימוש נכון. תפאורה לאירועים מורכבת לעיתים קרובות ממספר מרכיבים. הראשון הוא אמצעי תאורה. מנורות צבעוניות, גופי תאורה מיוחדים ואפקטים משלבי אור ומוזיקה הם בעלי חשיבות אדירה לתפאורה באירוע שלכם. פריטים דקורטיביים הם גם חלק מכל תפאורה, והם מאפשרים להכניס את התפאורה מקירות האולם אל תוך החלל ממש. לבסוף, חלקים נוספים מהתפאורה כמו לוחות צבועים לקירות החלל או לגב הבמה או קישוטים הם גם חלק מהותי בתפאורה ובעיצוב החלל בכלל.

בחרו בתפאורה על פי השאיפות שלכם מהאירוע

כאשר מנסים לייצר תפאורה לאירועים, כדאי מאוד לנסות לחשוב מהו האפקט הרצוי מהאירוע. חלק מהאירועים נועדו למשל כדי לייצר גיבוש חברתי, והמטרה שלהם היא לשמח את המשתתפים ולתת להם לחגוג. במקרים אלו יש לבחור תפאורה לאירועים אשר תכלול את כל החלל, או כמה שיותר ממנו, ותוציא את המשתתפים משגרת היום יום למרחב חדש ומהנה. אם האירוע הוא רשמי במהותו, כדאי מאוד לסדר את התפאורה כך שהיא מצד אחד לא תהיה גרוטסקית מדי, ומצד שני עדיין תהיה בולטת מספיק כדי לרכז את תשומת לב המשתתפים אל הבמה והנואמים.

נסו לייצר גיוון בתפאורה בין אזורים שונים בחלל

כלי חשוב מאוד בבחירת תפאורה לאירועים ובעיצוב באופן כללי הוא יצירת הפרדה בין אזורים שונים בחלל. אין שום סיבה שמרכזו של אולם האירועים המיועד לריקודים יכיל תפאורה זהה לזו של בימת ההופעות או הנאומים. עשו שימוש ביכולת של התפאורה לייצר הפרדה בין מרחבים, ונסו לייצר גיוון בין אזורים שונים בחלל.  

About admin

Check Also

שיוף במה ופרקטים

שיוף במה נעשה על ידי אנשי מקצוע בהתאם למקרים שונים בהם הבמה דורשת תיקון. במה היא אמצעי הגבהה המשמש למופעים ולאירועים שונים בהם יש אומן, נאום או הצגה. הבמה מוגבהת על מנת לאפשר לקהל בעל מספר גדול של אנשים לצפות במה שמתרחש עליה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *