Home / אירועים / מהם מחסומים לאירועים ?

מהם מחסומים לאירועים ?

פעמים רבות מתקיימים אירועים גדולים הכוללים מספר רב של משתתפים בשטחים פתוחים או סגורים. כאשר מארגנים אירוע נדרשים אביזרים ואמצעים רבים ביניהם במה, עיצוב וגם מחסומים. מחסומים לאירועים משמשים למטרות רבות ולכן קיימים סוגים שונים של מחסומים, בעלי גדלים שונים ושימושים אחרים. כך למשל קיימים מחסומי ברזל לאירועים שמטרתם העיקרית היא לכוון את הקהל באירועים לאזורים מסוימים וליצור סדר. גם באירועים המתקיימים בשטח פתוח בטבע, מחסומי ברזל יכולים לכוון את הקהל. מחסומי ברזל פשוטים אינם מתאימים להפגנות או אירועים יותר אגרסיביים, אלא לתיחום וסימון של שטחים בתוך האירוע. 

מחסומים חזקים יותר שמתאימים לאירועים בהם צפויות התפרעויות הם מחסומי לחץ. מחסומי לחץ מתאימים לאירועים בהם יש אנשים רבים, בהם צפויים להיות ריקודים, דחיפות והתפרעויות. מחסומי לחץ מטרתם להדוף קהל ולגדר קהל באירועים גדולים. ניתן לראות מחסומי לחץ במופעים של אמנים, בהפגנות ועוד.

סוג נוסף של מחסומים לאירועים הוא גדרות הפרדה והם משמשים להפריד בין סוגי קהלים שונים. גדרות הפרדה יכולים להיות בצבעים שונים בהתאם למה שמציעה החברה המשכירה אותם ובהתאם לבחירת הלקוח. כמו כן, ישנם גדרות לסימון שטח עבודה שיהיו עשויים פלסטיק לרוב בצבעים זוהרים ובולטים כמו כתום וצהוב.

חברות המציעות מחסומים לאירועים לרוב גם יציעו עמודי תור ועמודי חבלול שמטרתם לתחום עמדות של תורים באירועים וכנסים. ניתן להשתמש בהם לצורך יצירת תורים מסודרים בכניסה. גם במקרה הזה ניתן לבחור את צבעי הסרט והחבל המחוברים אל עמודי התור. חברות המציעות מחסומים וגדרות לאירועים לרוב יציעו ציוד נוסף לאירועים כמו למשל ציוד הגברה ותאורה, עיצוב אירועים ותפאורה, ריהוט ועוד.

ניתן למצוא היום חברות המציעות מחסומים לאירועים להשכרה באמצעות האינטרנט. לרוב חברות אלו יתחזקו אתר בו ניתן לקרוא אודות מוצרים שונים אותם ניתן לשכור לאירועים ואודות השירותים שלהן. חברות אלו לרוב יציעו שינוע, הרכבה ופירוק של הציוד. באתר ניתן להתרשם מתמונות של המחסומים השונים, להבין אילו מחסומים מתאימים לסוגי אירועים אחרים וכן לקבל ייעוץ מאנשי מקצוע אודות בחירת המחסומים המתאימים לסוג האירוע לפי כמות המשתתפים ואופי האירוע. ניתן להגיע לחברות אלו על ידי המלצות של אנשים אחרים.

קיימים גם מחסומים למכירה והם מתאימים לאלו המקיימים אירועים באופן קבוע. אולם פעמים רבות השכרה יכולה להיות נוחה יותר כיוון שהיא לא דורשת אחסון של הציוד ושינוע שלו, החברה המשכירה את הציוד תדאג לשירות עצמו. חברות המציעות מחסומים לאירועים צריכות להיות מקצועיות ואמינות.

מחירים של מחסומים לאירועים מסוגים שונים תלויים בגורמים רבים כמו סוג המחסום, כמות המחסומים הנדרשת, ציוד נוסף לאירועים אשר מוזמן דרך החברה, החברה עצמה המשכירה את הציוד ועוד. ניתן לערוך השוואת מחירים בין החברות השונות ולבחור את החברה המתאימה בהתאם לאיכות המוצרים והמחירים שלהם.

About admin

Check Also

ייחודיותו של טקס בר מצווה בכותל

אנשים רבים בוחרים לקיים בר מצווה בכותל עבור בנם כיוון שהכותל הוא אחד האתרים החשובים ביותר ליהדות, והחיבור לשורשים בו חזק ומיוחד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *