Home / אירועים / השכרת תפאורה לאירועים והצגות

השכרת תפאורה לאירועים והצגות

תפאורה לאירועים או להצגות היא בעלת חשיבות רבה והמטרה שלה באירועים למשל היא ליצור אווירה, להמחיש נושא מסויים, ליצור עולם שלם וקונספט עבור האורחים ועוד. בהצגה לתפאורה גם כן תפקיד משמעותי והיא נמצאת שם על מנת להמחיש לקהל את הסיפור טוב יותר, על מנת לדמות תקופה, מקום או תחושה ובזכותה ההצגה הופכת אמיתית יותר. את התפאורה מעצבים מעצבי תפאורות שלרוב למדו עיצוב במה והם אחראים על האביזרים השונים, הפריטים והרקע של ההצגה. מעצבי במה שמעצבים תפאורה להצגות לרוב יכירו היטב את הסיפור, את המערכות השונות ואת המשמעות של ההצגה על מנת להתאים את העיצוב בצורה ייחודית.

כאשר מדברים על אירועים, תפאורות לרוב יוזמנו עבור אירועים עסקיים בהם למשל מעוניין הארגון ליצור אירוע קונספט. הקונספט יכול להיות נושא שמתאים לעובדי הארגון, לתקופה בשנה, לציון אירוע מסוים ועוד. כך למשל ארגונים שונים מעוניינים לקיים אירוע פורים בנושא מסויים על פיו יגיעו העובדים מחופשים בהתאם והאווירה כולה תהיה בהקשר של הנושא. ניתן לראות היום תפאורה לאירועים בקוסנפט המערב הפרוע, שכוללת קקטוסים ענקיים, דלתות בר מעץ, ערימות קש ועוד. כמו כן גם חתונות מסוימות מתקיימות על פי קונספט כמו למשל נשף תחפושות או חתונה מהאגדות. ישנם נושאים רבים לעיצוב אירועים עסקיים וניתן להתייעץ עם חברות בתחום אודות האפשרויות הרבות.

כיוון שהתחום של תפאורה לאירועים הפך מוכר יותר בשנים האחרונות ניתן למצוא חברות רבות המציעות תפאורות וציוד נוסף לאירועים. חברות שונות בארץ מציעות ציוד לאירועים הכולל בתוכו מחסומים, ציוד במות, הגברה ותאורה ותפאורה. חברות אלו לרוב יתחזקו אתר ובו ניתן לקרוא אודות השירותים השונים שלהן ואודות הציוד שהן משכירות. תפאורה לאירועים לרוב תהיה מושכרת על ידי החברה כאשר היא דואגת לשנע את הציוד ולאסוף אותו בסוף האירוע. 

תפאורות לאירועים וסטים שלמים של אביזרים לרוב יהיו קיימים במחסני החברה ולעיתים ניתן גם להזמין תפאורה בעיצוב אישי. כל חברה גובה מחירים שונים עבור הציוד שלה בהתאם לאיכות שלו, בהתאם לעיצוב ובהתאם לכמות הפריטים המוזמנים.

תפאורה לאירועים ותפאורה להצגות הן שונות זו מזו כיוון שהן משמשות למטרות אחרות. תפאורה להצגות יכולה להיות תפאורה קבועה או מתחלפת, היא כוללת תלבושות, רהיטים ופריטים שתפאורה לאירועים אינה כוללת. ניתן לקרוא היום מידע רב אודות התחום של עיצוב במה, להבין כיצד המעצב יוצר את התפאורה וכיצד הוא מתאים אותה לכל מערכה, להבין אילו מושגים קיימים בעולם עיצוב הבמה וכיצד תפאורה הופכת את ההצגה למוחשית יותר. ישנן תפאורות להצגות אותן ניתן להעביר מהצגה להצגה או לערוך שינויים מסוימים ואילו תפאורות אחרות דורשות בנייה מחדש עבור הצגה ספציפית. לא כל חברה שמציעה תפאורה להצגות תציע גם תפאורה לאירועים וניתן לקבל המלצות אודות החברות השונות.

About admin

Check Also

ייחודיותו של טקס בר מצווה בכותל

אנשים רבים בוחרים לקיים בר מצווה בכותל עבור בנם כיוון שהכותל הוא אחד האתרים החשובים ביותר ליהדות, והחיבור לשורשים בו חזק ומיוחד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *