Home / אינסטלציה / מתי נדרש תיקון צנרת מים

מתי נדרש תיקון צנרת מים

צנרות מים ומערכות ביוב הן בעלות תפקיד חשוב תחזוקת הבית ולעיתים הן דורשות תיקונים. מי שמציע תיקונים במערכות אלו הוא אינסטלטור, איש מקצוע העוסק בתחום של ביוב, צנרות, סתימות ונזילות. תיקון צנרת מים נדרש אם מתבצע פיצוץ בצנרת, אשר כולל תהליך איטי וארוך. כאשר נוצר פיצוץ בצנרות נדרש תיקון על ידי איש מקצוע. כמו כן, נזילות הכוללות הצפות מתחת לכיור, רטיבות בקירות או רטיבות ברצפות גם הן דורשות תיקון.

תיקון צנרת מים נדרש גם במקרה של סתימה. פעמים רבות הצנרת סתומה בגלל לכלוך, שורשים של עצים ועוד, והיא דורשת תיקון אחרת תיווצר הצפה או נזילה. כלומר קיימות סיבות רבות הדורשות החלפה או תיקון של צנרות מים ולשם כך נדרש איש מקצוע.

לא כל תיקון צנרת מים דורש הריסות וחפירות וכיום, בעזרת טכנולוגית מתקדמות ניתן םג לבצע תיקון של צנרות בלי הרס. במקרה זה, בשלב הראשון מבצעים צילום של הצנרת על מנת לאתר בעיות בה. הצילום נעשה בעזרת רובוט שמוחדר לצנרת. כמו כן, הרובוט יכול לפנות עצמים זרים שמפריעים למעבר מים בצנרת. אם מדובר בבעיות שדורשות חידוש של צנרת, ניתן לבצע אותו בעזרת כלים ייעודיים. פעמים רבות תיקון צנרת מים אינו מתאפשר ולכן נדרשת החלפה של הצנרת. 

תיקון צנרת מים הוא חלק מעבודתו של אינסטלטור אך הוא לרוב יציע שירותים נוספים כמו למשל תיקון דודי שמש אשר התקלקלו בשל אבנית, גוף חימום ישן וכו'. כמו כן, אינסטלטורים מומחים לנזילות גם מציעים שירותים של איתור נזילות על ידי כלים מתקדמים כמו מצלמה תרמית. כיוון שאינסטלטורים עוסקים בעבודות של צנרת, גם שיפוץ חדרי אמבטיה כיום מוצע על ידיהם וכולל החלפה של מערכות שונות. 

קיימים אינסטלטורים רבים ברחבי הארץ, חלקם מתמחים באיתור נזילות, תיקון צנרת מים או תיקון דודי שמש וניתן למצוא אותם על ידי איזורי שירות או על ידי תחומי שירות. חשוב לבחור איש מקצוע אמין ואיכותי בתחום אשר גובה מחירים הגונים.

מחירים של תיקון צנרת מים או של עבודות אינסטלציה אחרות משתנה בהתאם לגורמים רבים כמו רמת הניסיון של האינסטלטור, מיקום השירות, מורכבות הבעיה ועוד. כיום ניתן למצוא מידע רב אודות התחום של אינסטלציה באינטרנט, להבין מה המחירים עבור השירותים השונים ומתי כדאי להזמין איש מקצוע. כמו כן, ניתן לקרוא דירוגים אודות אנשי מקצוע שונים וחוות דעת של לקוחות אחרים.

אנשי מקצוע רבים כיום גם יתחזקו אתר בו הם יפרטו אודות השירותים שלהם, אודות האזורים בארץ אליהם הם מגיעים וגם יסבירו אודות תהליכים שונים של החלפת דודי שמש, החלפת צנרת וכן כיצד ניתן למנוע את התקלות ולשמר את המערכות ליותר שנים. אינסטלטורים שונים גם יפרטו מחירים באתריהם.

About admin

Check Also

אינסטלטור מומחה בתחום של איתור נזילות

אינסטלטור או בעברית שרברב הוא איש מקצוע שתפקידו לאתר ולתקן תקלות הקשורות לצנרת וביובים. ישנם אינסטלטורים שמתמחים בתחומים שונים כמו נזילות, פתיחת סתימות, שחרור סתימות ביובים עירוניים וכדו'. אינסטלטורים מסוימים עובדים כחלק מחברה גדולה וישנן כאלו אשר עובדים באופן עצמאי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *