Home / דלק / היכן ניתן לרכוש סולר לגנרטור ?

היכן ניתן לרכוש סולר לגנרטור ?

גנרטור יכול לפעול בשתי דרכים: בעזרת סולר או בעזרת בנזין . מטרת הדלק היא להניע את הגנרטור ולגרום לו לפעול בצורה תקינה. קיימים סוגים של גנרטורים ולכל גנרטור יש כמות דלק מסוימת שהוא צריך כדי שהפעילות שלו תהיה תקינה.

סוג הגנרטור וגודלו משפיעים על כמות הדלק אשר כל גנרטור צורך. לצורך העניין, גנרטור המפיק אנרגיה עבור בית חולים דורש כמות סולר רבה יותר ביחס לגנרטור המשמש עבור צרכים פרטיים כמו ברביקיו בשטח.

הקושי לספק סולר לגנרטור מתרחש פעמים רבות כאשר יש מורכבות להגיע לאזור בו הגנרטור נמצא או שיש בעיה להגיע אל מיכלי הדלק של הגנרטור.

חברות תדלוק סולר לגנרטור פותרות בעיה זו בעזרת שימוש בצינורות ארוכים ומנופים מיוחדים כדי להגיע אל הגנרטור. בנוסף, קיימות חברות המבצעות תדלוק שטח לגנרטורים הנמצאים באזורים בהם קיימת בעיה להזיז את הגנרטור ממקום למקום ועדיף להגיע עם משאית או כלי רכב אחר שיוכל לתדלק את הגנרטור. אם הגנרטור נמצא באזור בעייתי, על הלקוח לדווח על כך כדי שחברת התדלוק תדע להתאים את סוג כלי הרכב שיגיע אל המקום ויבצע את התדלוק.

סולר לגנרטור ניתן למלא בכל תחנת דלק אך לרוב הגנרטור כבד מאוד ודרושה מיכלית סולר כדי לבצע את התדלוק בצורה נוחה. גנרטורים הנמצאים בחניונים כמו אלו הנמצאים בקניונים דורשים פעולות מורכבות יותר כדי לתדלק את הגנרטור בצורה יעילה. לכן, אם אזור התדלוק אינו מוכר לחברה, כדאי לשלוח בעל מקצוע אשר יחליט איזה כלי רכב הוא המתאים ביותר עבור הפעולה הנדרשת.

מחיר סולר לגנרטור הוא כמו המחיר לכל כלי רכב. ההבדל הוא שהסולר מגיע עד היעד של הלקוח ולכן לעתים קיימת עלות נוספת עבור ההגעה עם המשאית אל אזור התדלוק. כדאי לבצע סקר שוק לפני שמחליטים על חברה קבועה אשר תבצע את התדלוק. חברות מסוימות יכולות לגבות מחירים גבוהים מפני שהמשאית אינה מתאימה לתנאי השטח או שאזור תדלוק נמצא במרחק גדול יחסית מהאזור בו נמצאת המשאית הקרובה ביותר כדי לתת שירות.

מחיר סולר לגנרטור לליטר אינו שונה בהרבה ממחיר ליטר בנזין אך סולר ידוע בכך שהוא מעט חסכוני יותר מאשר בנזין. לכן, גם אם מחיר סולר לליטר נראה על פניו יקר יותר, הוא כן חסכוני יותר ברוב המקרים ביחס לבנזין. בנוסף, קיימים היום גנרטורים חסכוניים בדלק כדי לצמצם את העלויות של צריכת האנרגיה של הגנרטור.

לסיכום, מחיר סולר לגנרטור לא משתנה בצורה משמעותית בין חברות התדלוק אלא אם כן התדלוק של הגנרטור נמצא בשטח ולכן המחיר של הסולר ישתנה בהתאם לחברה שמבצעת את התדלוק. בנוסף, כדאי ליידע חברות תדלוק על מקום הימצאות בעייתי של הגנרטור כדי שבעלי המקצוע ידעו לתת את השירות המתאים ללקוח.

About admin

Check Also

חברות המציעות סולר לגנרטור

גנרטור הוא מכשיר מחולל חשמל אשר פועל באמצעות סולר או בנזין, תלוי בסוגו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *