Home / רפואה אלטרנטיבית / מהו קורס מדריכי מיינדפולנס ?

מהו קורס מדריכי מיינדפולנס ?

קורס מדריכי מיינדפולנס הוא קורס שנועד להכשיר מדריכים להעביר בעצמם סדנאות של מיינדפולנס בצורה פרטנית או בפני קבוצה.

מיינדפולנס או בעברית מודעות קשובה הוא תהליך פסיכולוגי בו המוח מביא את תשומת הלב שלנו לפעילות המתרחשת בהווה. רובנו עמוסים במחשבות, מוטרדים וחושבים רבות על העתיד והעבר במשך רוב שעות היום. לעיתים המחשבות כל כך חזקות שהן מפריעות לנו להתרכז בהווה, גורמות לנו ללחצים ולצער וגם מעכבות אותנו. את רוב פעולות היומיום אנחנו מסוגלים לבצע כמו רובוטים בצורה אוטומטית אך לא באמת שמים לב לפעולה עצמה. 

בעזרת מיינדפולנס ניתן לתרגל ולרכוש כלים על מנת ללמוד כיצד להביא את המועדות לכאן ועכשיו ועל ידי כך להיות מרוכזים יותר ולהצליח יותר במשימות ההווה. תוצאה נוספת של הבאת הקשב להווה היא פחות דאגות ולחצים וחיים רגועים יותר.

אנשים רבים הולכים לקורס מיינדפולנס או לסדנאות שונות על מנת לרכוש את הכלים השונים, לבצע תרגילי יוגה ותרגילי אימון לחשיבה ולהיות מאושרים יותר. חלק מהאנשים מעוניינים אפילו ללמוד להיות מדריכים של מיינדפולנס ועל כן הולכים ללמוד קורס מדריכי מיינדפולנס .

מחשבות ורגשות שליליים יוצרים אצלנו צער ומועקה ולכן אנשים רבים רוצים ללמוד לשחרר אותם. קורס מדריכי מיינדפולנס יכול לעזור גם לאלו שלומדים אותו, והם יוכלו לעזור לאנשים אחרים. 

קורס מדריכי מיינדפולנס מורכב מכמה שלבים, ביניהם למידת הטכניקות השונות ולמידת יסודות המדיטציה. גם הפילוסופיה וההיסטוריה של המיינדפולנס נלמדות בקורסים אלו.

במהלך הקורס נלמדות תורות שונות של מדיטציות וכיצד לשלב אותן בטיפולים. קורס מדריכי מיינדפולנס גם כולל הכשרת מדריכים ללמד בקבוצות או באופן פרטני. ישנם מדריכים שמעבירים סדנאות פרטיות וישנם כאלו שמבעירים סדנאות בקבוצות רבות משתתפים.

בסוף הקורס תוענק תעודה איתה אפשר להתחיל להדריך מיינדפולנס.

אנשים אשר לומדים להיות מדריכים של מיינדפולנס, כמו גם טיפולים אנרגטיים שונים צריכים להיות רגועים בעצמם, שלמים וגם נינוחים. חשוב שהם יהיו סבלניים עם המשתתפים בסדנה ויהיו קשובים מאוד.

בנוסף, אנשים אשר לומדים מיינדפולנס עושים עבור עצמם את הסדנה על מנת להבין היטב מהו מיינדפולנס וכיצד לתרגל אותו ולהיות שלמים עם עצמם.

ניתן למצוא קורס מדריכי מיינדפולנס באינטרנט, ישנם מכונים או מדריכים אשר מתחזקים אתר אינטרנט בו הם מסבירים את הרכב הקורס, מספר השעות, מחירו, עבודה עתידית ועוד. בנוסף ניתן לקרוא באתרים אלו המלצות מתלמידים קודמים לפני שנרשמים. 

לסיכום, אנשים רבים מתנסים בקורס מיינדפולנס ומרגישים חיבור לתחום. ההבנה שניתן לעזור לאנשים אחרים והשילוב של המיינדפולנס בחיי היום יום גורמת לאנשים רבים להחליט ללמוד בעצמם כיצד להיות מדריכים של מיינדפולנס.

בעזרת תרגול ניתן ללמד את המוח כיצד להתרכז במה שחשוב ולשים את הקשב בהווה כדי להצליח הרבה יותר טוב במשימות החשובות שלנו כמו שיחות, עבודה, לימודים ומטלות שונות.

About admin

Check Also

מהו טיפול ב nlp ?

כיום ישנם טיפולים רבים המיועדים לבעיות רגשיות ביניהם למשל מיינדפולנס, NLP, טיפולים באמצעות שיחות, תנועה, דרמה, טיפולים אנרגטיים, פסיכותרפיה רוחנית ושיטות שונות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *