Home / רפואה אלטרנטיבית / טיפול אנרגטי רגשי להתמודדות עם בעיות שונות

טיפול אנרגטי רגשי להתמודדות עם בעיות שונות

טיפולים אנרגטיים הם טיפולים השייכים לתחום הרפואה ההוליסטית ואינם מחליפים את הרפואה הקונבנציונלית אלא משלימים אותה. טיפול אנרגטי רגשי מתמקד בבעיות רגשיות או פיזיות הנובעות כתוצאה מחוויה, טראומה, חסם, חוויות חיים וכדו׳ שגורמים למטופל לחרדות, דיכאון, לחצים, כאבים כרוניים ועוד. גם אנשים שאינם סובלים מקושי כלשהו פיזי או רגשי לעיתים בוחרים לנסות טיפול אנרגטי רגשי על מנת להפוך לרגועים ומאושרים יותר.

על פי שיטות הריפוי האנרגטי לכל יצור חי בעולם יש שדות אנרגטיים ששומרים על האיזון שלו ועל יכולות הריפוי הטבעיות שלו. כאשר השדות נחסמים או נפגעים כתוצאה מחוויות או פגיעות מסוימות האיזון נפגע ויש להשיבו. בטיפול אנרגטי המטפל מאבחן את מקור הבעיה ומזרים אנרגיה חיובית למטופל כדי לשחרר את החסמים תוך כדי שיחד מאתרים את מקור הבעיה.

ישנם סוגים רבים של טיפולים אנרגטיים ביניהם רייקי, הילינג, ביואורגונומי ועוד רבים וכל טיפול מתאים למטופל אחר ולבעיה אחרת. לעיתים מטפל מחליט שהוא לא יכול לעזור למטופל כי אין ביניהם חיבור אנרגטי והוא יכול להציע לו לגשת לטיפול אחר. במהלך טיפול אנרגטי רגשי שמתחיל לרוב בשיחה, משתף המטפל בדברים שעולים והמטופל יכול לפתח שיחה בנושאים רגשיים שונים. לעיתים מטפלים אנרגטיים יכולים להעלות דברים שקשורים בתת מודע ובכך לפתור בעיה או קושי שנובע מטראומות ישנות.

טיפול אנרגטי רגשי יכול להיעשות בצורה פרונטלית בקליניקת המטפל או לחילופין מרחוק. לעיתים המטפל שנרצה להגיע אליו ממוקם רחוק מאזור מגורינו ולשם כך קיימים גם טיפולים מרחוק. טיפול אנרגטי יכול להיעשות מרחוק כיוון שלאנרגיה אין תלות בזמן ובמרחב. טיפול אנרגטי רגשי מרחוק יכול להיות בעל עלות נמוכה יותר ואנשים רבים בוחרים לעבור טיפול מרחוק. 

קיימים היום מטפלים אנרגטיים רבים וכדי לבחור אותם ניתן לקבל המלצות של קרובי משפחה או חברים שנעזרו בעצמם במטפל בעבר או לחילופין לחפש באינטרנט. מטפלים רבים המציעים טיפולים אנרגטיים מסוגים שונים מתחזקים אתר אינטרנט ואליו הם מעלים תוכן אודות הטיפולים השונים, מספרים כיצד זה עובד ומה תהליך הטיפול, מציינים את המחיר ואת משך הטיפול וכו'. בנוסף, ניתן לקרוא באתרים השונים המלצות של מטופלים אחרים כדי להתרשם מהמטפל לפני שבוחרים בו. ניתן לקרוא המלצות של אנשים שאינם מאמינים בעולם האנרגטי ובכל זאת מרגישים שהטיפול עזר להם. 
מחירי טיפול אנרגטי רגשי יכולים לנוע בין כמה מאות שקלים ותלויים בסוג המטפל, סוג הטיפול, משך הטיפול ומספר המפגשים. מטפלים מסוימים למדו תחומים שונים בטיפול ולכן גובים עלויות גבוהות יותר עבור הטיפול ואחרים משלבים מספר שיטות בטיפולים שלהם, דבר שקובע גם כן את העלויות. בעזרת טיפול אנרגטי רגשי ניתן לפנות מקום לחדש ולרוקן את הישן, למצוא את המקור לבעיות ולטפל בהן ולהיות רגועים ומאושרים יותר.

About admin

Check Also

מהו טיפול ב nlp ?

כיום ישנם טיפולים רבים המיועדים לבעיות רגשיות ביניהם למשל מיינדפולנס, NLP, טיפולים באמצעות שיחות, תנועה, דרמה, טיפולים אנרגטיים, פסיכותרפיה רוחנית ושיטות שונות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *