Home / רפואה אלטרנטיבית / מהו קורס ביואורגונומי ?

מהו קורס ביואורגונומי ?

ביואורגונומי או ביו אנרגיה, הוא תחום בעולם הריפוי האנרגטי והוא פותח על ידי רפי רוזן לפני מספר שנים. על פי יסודות השיטה, כל בעיה פיזית או רגשית מתחילה מהשדות האנרגטיים המקיפים את האדם. לכל יצור חי בעולם יש שדות אנרגטיים שמטרתם לשמור על האיזון הפיזי והרגשי בגוף וכן על יכולות הריפוי הטבעי שלו. כאשר שדות אלו נפגעים או נחסמים, צריך לאבחן את הבעיה הגורמת לחסימה, לאתר את המקור שלה ולטפל בה על מנת להשיב אנרגיה אל הגוף והחזיר אותו לאיזון.

קורס ביואורגונומי הוא קורס הכולל מספר מפגשים כאשר כל אחד מהם הוא באורך של כמה שעות, הקורס מועבר על ידי מנחה מנוסה לרוב בקבוצות קטנות ומטרתו ללמד את המשתתפים טכניקות אבחון וריפוי אנרגטי על מנת להשתמש בהן ביום יום. בקורס ניתנים כלים לטיפול בבעיות ממגוון תחומים כמו זוגיות, חרדות ולחצים, הגשמה אישית, כאבים פיזיים, הפרעות קשב וריכוז ועוד. מטרתו של ביואורגונומי הוא לשחרר חסמים, לטפל במשלים אנרגטי ולהחזיר לגוף את האיזון שלו.

הטכניקה שבעזרתה מאבחנים בעיות בתחום של ביואורגונומי היא טכניקת העפעוף וכל אחד יכול ללמוד אותה. העפעפיים הן אחר האיברים הרגישים ביותר בגוף ולכן הן מסוגלות להרגיש בשינויים אנרגטיים. קורס ביואורגונומי כולל בין היתר את לימוד שיטת האבחון על ידי עפעוף, את יסודות השיטה, את התפתחות השיטה בעבר וכן טיפולים שונים בבעיות שונות. 

קיים מבחר גדול של קורסי ביוארגונומי ולכן כאשר מחפשים קורס ביואורגונומי ניתן להתרשם מהאפשרויות השונות הקיימות באינטרנט. מוסדות שונים או מנחים שמעבירים את הקורס לרוב יתחזקו אתר אינטרנט ובו ניתן לקרוא אודותיהם, אודות השיטה, אודות הרכב הקורס ולעיתים גם לראות כמה עולה קורס ביואורגונומי פרונטלי או מקוון. בנוסף, ניתן לקרוא תוכן רחב אודות השיטה, להבין עבור מי היא מתאימה ולקרוא המלצות של אנשים אחרים שהשתתפו בקורס וכותבים את חוות דעתם. 

חשוב לבחור בקורס איכותי, שההרכב שלו והשעות שלו מתאימות לנו ושהמנחה טוב ויש עליו המלצות. ניתן לערוך סקר שוק ולהבין מה המחירים השונים עבור קורס ביואורגונומי ומה התכנים של הקורסים השונים וכך לבחור בקורס המתאים ביותר.
מחיר של קורס ביואורגונומי לרוב מגיע לכ- אלפיים ש"ח והוא משתנה בהתאם לגורמים רבים כמו המנחה שמעביר את הקורס, איכות הקורס, משך הקורס ועוד. תחום הביואורגונומי הפך מוכר בשנים האחרונות ולכן ניתן למצוא עליו מידע רב באינטרנט, להבין מה היסודות של התחום ומאיזה עולם הוא מגיע וכן כיצד פיתח רפי רוזן את השיטה. קיימים היום קורסים פרונטליים וגם מקוונים שיכולים להתאים לאנשים שאינם יכולים להגיע למפגשים השונים. לעיתים מחירו של קורס מקוון נמוך יותר ממחירו של קורס פרונטלי וניתן למצוא קורסים מקוונים רבים בתחום הביואורגונומי כמו גם בתחומים נוספים.

About admin

Check Also

מהו טיפול ב nlp ?

כיום ישנם טיפולים רבים המיועדים לבעיות רגשיות ביניהם למשל מיינדפולנס, NLP, טיפולים באמצעות שיחות, תנועה, דרמה, טיפולים אנרגטיים, פסיכותרפיה רוחנית ושיטות שונות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *