Home / רפואה אלטרנטיבית / קורס ביואורגונומי ככלי לריפוי

קורס ביואורגונומי ככלי לריפוי

ביואורגונומי או ביו אנרגיה הוא תחום בעולם הרפואה האלטרנטיבית וכמו טיפולי אנרגיה שונים, הוא מבוסס על כך שלכל יצור חי בעולם יש שדה אנרגטי שמטרתו לאזן בין הגוף לנפש ולשמור על יכולות הריפוי הטבעיות של הגוף. מטפלים אנרגטיים לרוב יאבחנו את הבעיה אצל המטופל ואת מקור הבעיה לפי טכניקות שונות ויטפלו בה על ידי הזרמת אנרגיה חיובית לגוף האדם בדרכים שונות. טיפולים אנרגטיים שונים ביניהם גם ביואורגונומי מתאימים לאנשים הסובלים מדיכאון, חרדות, לחצים, כאבים פיזיים כרוניים, בעיות שינה ועוד.

קורס ביואורגונומי הוא קורס שמלמד את המשתתפים בו על הטכניקות של ביואורגונומי ועל שיטות האבחון השונות שלו יחד עם שיטות טיפול בעצמנו ובקרובים לנו. הקורס מורכב ממספר מפגשים וכל מפגש נמשך למשך זמן שונה בהתאם להרכב הקורס. הקורס מועבר על ידי מדריך וניתן למצוא היום קורס ביואורגונומי פרונטלי או אינטרנטי. 

קורס ביואורגונומי עוסק ביסודות השיטה, ברפי רוזן אשר פיתח אותה לפני מספר שנים ובטכניקת העפעוף שבעזרתה מאבחנים את החסמים האנרגטיים אצל המטופל. טכניקת העפעוף היא טכניקה שכל אחד יכול לרכוש והיא מבוססת על כך שהעפעפיים הם בין האיברים הרגישים ביותר בגוף ויכולים לחוש בשינויים אנרגטיים. על ידי סריקה של המטופל ניתן לזהות באמצעות העפעפיים את מקור חסימת האנרגיה ובכך לשחרר אותה.

מחיר של קורס ביואורגונומי נע סביב 2000 ש׳׳ח ומשתנה בין סוגי הקורסים השונים, בהתאם לאזור הקורס, בהתאם למדריך ועוד. על פי טיפולים אנרגטיים רבים ביניהם גם ביואורגונומי, כאשר האנרגיה בגוף תשוב לאיזון, הוא יוכל לרפא את עצמו באופן טבעי ולכן בעיות רבות מקורן במחסומים אנרגטיים.

ניתן למצוא כיום קורס ביואורגונומי באמצעות האינטרנט שם קיים מבחר רחב של קורסים ומדריכים שמפרסמים סדנאות ומועדי קורסים רלוונטיים. לרוב, מדריכים של ביואורגונומי או מוסדות בהם נלמד קורס ביואורגונומי יתחזקו אתר אינטרנט ובו ניתן לקרוא אודות המדריך, אודות הרכב הקורס, אודות תחום הביואורגונומי ולהבין מה המחירים השונים ותאריכי הקורסים הקרובים.

קיימים היום גם קורסי ביואורגונומי אינטרנטיים שמציעים למידה מרחוק והם מתאימים לאלו שלא יכולים להגיע למפגשים הפרונטליים מסיבות של מרחק למשל. קורס אינטרנטי כולל גם הוא את יסודות השיטה, חוברות לימוד, טכניקת העפעוף ועוד. 
ביואורגונומי הוא תחום שמתאים לאנשים הסובלים מלחצים, חרדות, דיכאון, כאבים כרוניים או הפרעות בשינה ומעוניינם לרכוש טכניקות אבחון וריפוי על ידי מציאת מקור הבעיה והזרמת אנרגיה חדשה לגוף. על ידי קורס ביואורגונומי ניתן לעזור גם לאחרים, לקרובים לנו ולאבחן את הבעיות שלהם על ידי טכניקת העפעוף ועל ידי כלים שונים הנלמדים בקורס. מחירו של הקורס משתנה בהתאם לגורמים רבים ולכן ניתן לרוב למצוא קורס שמתאים לתקציב שלנו. כיוון שהשיטה הולכת והופכת מוכרת יותר ניתן למצוא מידע רב אודותיה ולהבין מה היא כוללת ועל מה היא מבוססת.

About admin

Check Also

מהו טיפול ב nlp ?

כיום ישנם טיפולים רבים המיועדים לבעיות רגשיות ביניהם למשל מיינדפולנס, NLP, טיפולים באמצעות שיחות, תנועה, דרמה, טיפולים אנרגטיים, פסיכותרפיה רוחנית ושיטות שונות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *