Home / עיצוב פנים / התחום של עיצוב בתי מלון

התחום של עיצוב בתי מלון

המודעות לעיצוב פנים של מבנים שונים כמו בתים פרטיים, בתי עסק, משרדים ובתי מלון הולכת וגדלה בשנים האחרונות ברחבי העולם. לעיתים הבחירה שלנו להגיע למסעדה, מלון או בית עסק אחר כרוכה בעיצוב שלו ובמראה שלו ולכן עיצוב נכון יכול להשפיע רבות על הצלחת העסק. ניתן לראות היום למשל כתבות רבות בנושא של עיצוב בתי מלון או בתים פרטיים, תחרות המלון הכי יפה וכן הלאה. כמו כן קיימות היום תוכניות טלוויזיה בתחום של עיצוב פנים וכמובן מעצבי פנים רבים שמציעים שירותים בתחומי עיצוב שונים.

עיצוב בתי מלון הוא תחום בעל משמעות רבה והוא קובע את המראה של המלון, ההצלחה שלו וחוויות האירוח בו. בית מלון הוא מקום שבו אנחנו בוחרים לפי קריטריונים רבים כמו למשל המיקום שלו, רמת האירוח בו, המחירים בו וכמו כן הקונספט שהוא מציע. אם למשל נרצה חווית אירוח כפרית, נבחר ככל הנראה בצימרים או במלון בסגנון כפרי. מלון עסקים מתאים לפגישות עסקיות וכמו כן מלון יוקרה מתאים לחופשה מפנקת הכוללת אטרקציות רבות. חלק ממעצבי הפנים טוענים שהמלון צריך לכלול כמה שיותר אפשרויות על מנת לנתק את האורח מהעולם החיצוני ולאפשר לו לנפוש מבלי לצאת מהמלון. לכן במלונות רבים ניתן לראות מסעדות, ברים, בתי קפה, חדרי כושר, חנויות שונות, בריכה וספא. 

עיצוב בתי מלון כולל בין היתר את תכנון וחלוקת החלל בו, בחירת הצבעים, האלמנטים הקטנים וכמו כן בחירת הריהוט. ריהוט בבתי מלון הוא חלק בלתי נפרד מעיצוב המלון והוא נמצא כמעט בכל פינה בו. רהיטים לבתי מלון כוללים בין היתר שולחנות ופינות ישיבה ללובי, דלפקי קבלה, רהיטים בריכה החיצונית, רהיטים לחדרי האוכל והמסעדות, ריהוט לחדרי האירוח בעצמם ועוד. עיצוב בתי מלון כולל את סוג הרהיטים, את התאמתם לקונספט הכללי ועוד כאשר כל אלו מתחשבים גם בתקציב הנתון.

ככל שריהוט לבתי מלון איכותי יותר כך הוא נשמר לאורך שנים, נראה חדש ואיכותי ולא גורם למלון מראה מוזנח. בנוסף, ריהוט לבתי מלון משמש מאות אנשים ביום ולכן הוא יכול להישחק בקלות. ריהוט איכותי לבית מלון לא ידרוש החלפה תכופה של רהיטים ובכך גם יחסוך בעלויות לאורך זמן. 

קיימים היום מעצבים שונים העוסקים בתחום של עיצוב בתי מלון וניתן למצוא אותם באינטרנט, להתרשם מאתר האינטרנט שלהם, ממידע אודותיהם ומתיק העבודות שלהם. מעצבי פנים לרוב יספרו גם באילו פרויקטים השתתפו בארץ ובחו"ל, תחרויות שבהם השתתפו וכו'. 
עיצוב בתי מלון הוא תחום בעל חשיבות רבה וכיום מלונות רבים נעזרים במעצב פנים מקצועי שמכיר היטב את התחום וכבר עיצב בתי מלון בעבר. העיצוב כולל גורמים רבים וכן התחשבות בפרמטרים רבים כך שבעזרת איש מקצוע ניתן להגיע לתוצאות מרשימות

About admin

Check Also

מהו עיצוב מסעדות ?

מסעדה היא מקום בו אנחנו נחשפים סגנונות אוכל שונים, תרבות שונה, נפגשים עם אנשים שאוהבים, יוצאים לבלות וכו'.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *