Home / גדרות / סוגים שונים של שערים חשמליים

סוגים שונים של שערים חשמליים

בבתים רבים ובמשרדים רבים מתקינים שערים חשמליים לחניה על מנת להבטיח מקום חניה קבוע וחיסכון בזמן חיפוש חניה, וכמו כן על מנת לשמור על הרכב מפני פריצות. חניה בעלת שער חשמלי שמורה 24 שעות והיא מעניקה יתרונות רבים.

מעבר לשערי חניה, כיום ניתן לראות ביותר בתים פרטיים שערים חשמליים בכניסה לבית. שער בכניסה לבית פרטי מאפשר פרטיות וכניסה רק לבעלי הבית. מקום נוסף בו ניתן לראות שער חשמלי הוא בכניסה ליישובים. לרוב השערים שם יהיו נגררים או מרחפים ויאפשרו לרכבים מורשים להיכנס ליישוב. 

שערים חשמליים עובדים על חשמל כמובן ולכן קל מאוד לפתוח ולסגור אותו בעזרת שלט גם מתוך המכונית. ישנם סוגים רבים של שערים ואחד מהם למשל הוא שער הזזה או גרירה. שער כזה עשוי מפלדה או מתכות שונות והוא נפתח הצידה. את השער ניתן לצבוע ולעצב בפרזולים ועיטורים שונים.

סוג נוסף של שער חשמלי הוא שער שנע על גבי מסילות והוא לרוב יהיה רחב ובנוי משתי דלתות או מדלת אחת. שערים חשמליים שנקראים שערי כנף הם שערים אשר עשויים ברזל או אלומיניום ונפתחים פנימה והחוצה. עוד סוג של שער חשמלי ויחסית נפוץ הוא שער הרמה והוא נגלל כלפי מעלה בדומה לתריס. 

שערים חשמליים מסוגים שונים וכאלו המיועדים למטרות שונות מיוצרים לרוב במסגריות, בתי מלאכה בהם מייצרים מוצרי מתכת שונים כמו גדרות לחצר, סורגים, מעקות למדרגות וכו'. במסגריה, על ידי ריתוך וכיפוף של המתכות מעצבים צורות שונות ודגמים שונים של מוצרים. כאשר מדובר בשער חשמלי, נעזרים בוחשמלאים על מנת להתקין את המנוע של השער.

קיימים סוגים רבים של שערים חשמליים והם מאפשרים לשמור על פרטיות ולשמור על מקומות חניה בעיקר. את סוג השער כדאי לבחור על פי ייעוץ של איש מקצוע אשר יכול לקחת בחשבון את הגורמים השונים ולהחליט איזה שער הכי מתאים לאזור, לתקציב ולמטרה.

ניתן למצוא כיום מסגריות ואנשי מקצוע שונים המציעים שערים חשמליים באמצעות האינטרנט. לרוב אנשי מקצוע העוסקים בתום יתחזקו אתר אינטרנט ובו ניתן לקרוא אודות השירותים השונים והמוצרים השונים שלהם. בנוסף באתר ניתן להבין אילו סוגי שערים קיימים, מה ההבדלים ביניהם וגם מה מחירים שלהם. באתר ניתן גם להתרשם מתמונות של שערים מסוגים שונים ולהבין מה הגדלים, לאיזה שימוש הם מתאימים ועוד. כיום מוצרי מתכת רבים כמו גדרות, מעקות ושערים מעוצבים בצורות מיוחדות ומודרניות וניתן לבחור את העיצוב על פי התאמה אישית עמו גם את הצבע של המוצר. שער חשמלי לבית צריך גם הוא להיות מעוצב בצורה יפה על מנת להתאים את לעיצוב הכולל של חצר הבית או החניה. כיום יותר בעלי מלאכה המייצרים מוצרי מתכת נותנים דגש לפן העיצובי.

About admin

Check Also

סוגים שונים של סורגים לבית

סורגים לבית הם אמצעי בטיחות שצריכים לעמוד בתקנים שונים ומטרתם לשמור על בני הבית מפני נפילה וכן למנוע פריצות אל תוך הבית מבחוץ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *