Home / רפואה אלטרנטיבית / סוגי טיפול רגשי שונים

סוגי טיפול רגשי שונים

טיפול רגשי הוא טיפול הפונה לרגש האדם ומטרתו לפתור בעיות שונות שמקורן בנפש ובחשיבה המנטלית ויכולות ליצור כאבים, חרדות, דיכאון ועוד. קיימים סוגים רבים של טיפולים רגשיים והם מתאימים לבעיות אחרות ולאנשים שונים.

סוגי טיפול רגשי שונים כוללים למשל טיפולים בשיחות, המוצעים על ידי פסיכולוגים ועובדים סוציאליים וכוללים שיחות ואימונים מנטליים על מנת למצוא את המקור לבעיה, ללמוד לשנות דפוסי חשיבה וכו׳. סוג נוסף של טיפולים רגשיים הוא טיפול באמצעות אומנות, דרמה, מוזיקה, טיפול באמצעות בעלי חיים ועוד. בנוסף, ניתן למצוא טיפולים רגשיים המגיעים מהעולם האנרגטי.

סוגי טיפול רגשי אנרגטי שונים מבוססים על כך שלכל יצור חי בעולם יש שדות אנרגטיים המקיפים אותו ומטרתם לאזן את הגוף והנפש ולאפשר לגוף לרפא את עצמו באופן טבעי. כאשר השדות הללו נפגעים כתוצאה מחוויות החיים, מטראומות, מפגיעות וכו׳, האיזון מופר ונוצרות בעיות שונות. טיפולים אנרגטיים שונים מטרתם לשחרר את החסמים האנרגטיים ולהזרים אנרגיה חדשה על מנת לאזן את הגוף מחדש.

סוגי טיפול רגשי שונים מתאימים לבעיות שונות ויש כאלו המיועדים לאוכלוסיות מסוימות, לגיל מסוים ולבעיות ספציפיות שאיתן מתמודדים המטופלים. אנשים שונים גם בוחרים טיפולים שונים בהתאם למה שמתאים להם ומה שהכי אפקטיבי בשבילם. בנוסף, אחד הגורמים המשפיעים על הצלחתו של הטיפול הוא הקשר עם המטופל ולכן חשוב לבחור במטופל שניתן לתת בו אמון ולקדם את הטיפול.

סוגי טיפול רגשי שונים מועברים על ידי מטפלים אחרים וניתן כיום לקרוא אודות הסוגים השונים ואודות ההשפעה של כל טיפול, מבנה הטיפול ולמי הוא מתאים. בנוסף, ניתן להתרשם ממאגרים של מטפלים באינטרנט ולהתרשם מאתרים של מטפלים עצמאיים שונים. 

מבחינת מחירים, מחיר של טיפול רגשי המוצע על ידי מטפל פרטי לרוב יהיה גבוה יותר מטיפולים המוצעים על ידי מכונים ועל ידי קופות החולים. קיימים היום מכונים שונים המציעים מגוון סוגים של טיפולים רגשיים ולרוב על ידי שיחת ייעוץ ראשונית יקבל המטופל המלצה לטיפול המתאים ביותר. כמו כן, קופות החולים השונות מציעות כיום סוגי טיפול רגשי שונים והמחירים שלהם לרוב יהיו מוזלים. מטפל עצמאי בעל קליניקה פרטית לרוב יגבה כמה מאות שקלים עבור מפגש אחד והמחיר ישתנה בהתאם לגורמים נוספים.

טיפול רגשי הוא בעל משמעות רבה ויכול להקל על אנשים המתמודדים עם בעיות שונות הקשורות לרגש. כמו כן, לחץ נפשי יכול להשפיע רבות על מערכת החיסון ועל הגוף הפיזי ולכן סוגי טיפול רגשי יכולים להועיל גם לבעיות כמו כאבים כרוניים. גם אנשים שמעוניינים לשפר תחום בחיים או לפתח גמישות מחשבתית בתחומים שונים פונים לטיפולים רגשיים. 

ניתן לערוך השוואת מחירים, להכיר את סוגי הטיפול השונים וכן להבין מה כולל כל טיפול, כמה מפגשים מומלצים ולאיזה סוגים של בעיות פונה הטיפול.

About admin

Check Also

מהו טיפול ב nlp ?

כיום ישנם טיפולים רבים המיועדים לבעיות רגשיות ביניהם למשל מיינדפולנס, NLP, טיפולים באמצעות שיחות, תנועה, דרמה, טיפולים אנרגטיים, פסיכותרפיה רוחנית ושיטות שונות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *