Home / גדרות / מהם שערים אוטומטיים וחשמליים?

מהם שערים אוטומטיים וחשמליים?

שער אוטומטי או שער חשמלי הוא שער שמשלב מראה מיוחד לצד בטיחות. שערים אלו נועדו כדי למנוע מסיגי גבול ולרוב ניתן לראות אותם בכניסות לבתים פרטיים כמו אחוזות, בכניסה לחניונים פרטיים, בכניסה לחניונים גדולים או בכניסה ליישובים. 

אחד היתרונות של שערים אוטומטיים הוא שאינם דורשים מאמץ, הם נפתחים בעזרת שלט או טלפון ואין צורך להתאמץ או לרדת מהרכב על מנת לפתוח אותם. שער חשמלי הנמצא בכניסה לחניון למשל גם מאפשר לבעליו לחסוך זמן בחיפוש אחר חנייה כיוון שהיא נשמרת עבורו. בנוס, רכב החונה בחניון עם שער חשמלי פחות חשוף לפריצות.

יתרון נוסף של שערים אוטומטיים הוא שיפור האבטחה. שערים חשמליים הם אטומים ומציעים בידוד וכמו כן קשה לפרוץ אותם. בעזרת שער חשמלי ניתן להגן על החניה, על הגינה ועל מחסנים שונים.

קיימים סוגים רבים של שערים אוטומטיים הנבדלים זה מזה בגודל, בייעוד שלהם, בחומרי הגלם המרכיבים אותם, בעיצוב שלהם ועוד. לרוב אנשי מקצוע המציעים שערים חשמליים ייעצו ללקוח שלהם לגבי השער המתאים ביותר לפי הדרישות שלו ולפי התקציב שלו.

שערים אוטומטיים כיום גם מעוצבים באופן מוקפד וניתן לראות שערים בכניסה לבתים למשל אשר מוסיפים רבות לעיצוב הבית ולרושם הראשוני שיקבלו האורחים שיגיעו אליו. 

אחד הסוגים של שערים אוטומטיים הוא שער כנף והוא מורכב וכנף אחת או שתיים אשר נפתחות פנימה והחוצה. שער זה מתאים בעיקר בכניסה לבתים במקרים בהם אין מספיק מקום להתקין שערי הזזה. שער כנפיים עשוי מתכת ויכול להיות מעוצב בצורות ייחודיות הכוללות פרזולים ועיטורים שונים. 

סוג נוסף של שער חשמלי הוא שער הזזה וגם הוא יכול להיות מורכב מדלת אחת או שתי דלתות אשר מוזזות כל אחת לצד אחר. שער כזה לרוב יהיה בנוי על מסילה ויופיע בכניסה לחניונים גדולים למשל.

סוג נוסף של שערים אוטומטיים שמשמשים בעיקר בחניות פרטיות או בכניסה של מחסנים הם שערי גלילה. שער זה נגלל כלפי מעלה והוא כולל פלטות של מתכת המחוברות זו לזו ולכן יוצרות מראה אטום שלא ניתן לראות דרכו.

ישנם סוגים רבים של שערים אוטומטיים וכך גם משתנים המחירים שלהם בהתאם לגורמים השונים. ניתן לערוך השוואת מחירים בין שערים חשמליים שונים המוצעים היום בשוק, להבין מה סגרי גודל של מחירים וכיצד הם נקבעים. מחיר של שער חשמלי נקבע בין היתר גם בהתאם להתקנה שלו וככל שמדובר בהתקנה מורכבת יותר כל המחיר יהיה גבוה יותר.

ניתן למצוא שערים חשמליים אצל חברות שונות או מסגריות המציעות מוצרי מתכת מגוונים. לרוב חברות אלו יתחזקו אתר אינטרנט ובו ניתן לקרוא אודות הסוגים השונים של שערים חשמליים, כיצד הם עובדים, לאן כל סוג מתאים וכן להתרשם מתמונות של שערים בעיצובים שונים. 

About admin

Check Also

סוגים שונים של שערים חשמליים

בבתים רבים ובמשרדים רבים מתקינים שערים חשמליים לחניה על מנת להבטיח מקום חניה קבוע וחיסכון בזמן חיפוש חניה,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *